בלוג

איחוד הצלה ישראל

03/2017

מטרות הארגון:

הזנקה והפעלת מתנדבים אנשי רפואה ובהם רופאים פארמדיקים וחובשים במטרה לתת מענה רפואי מהיר מתוך הקהילה בעת התרחשות אירוע חירום המצריך סיוע רפואי.
כידוע הדקות הראשונות הם המשמעותיות ביותר להישרדותו ולהחלמתו המהירה של חולה ונפגע. המתנדבים מצוידים בכל הציוד הרפואי הנדרש לצורך מתן מענה רפואי מקצועי טרום הגעת האמבולנס.
בארגון פועלים מעל 3200 מתנדבים הנותנים מענה רפואי לכ 265000 קריאות הצלת חיים בשנה. איחוד הצלה מפעיל כ 500 אופנולנסים לקיצור זמני ההגעה לאירוע בדגש על מרכזי ערים עם דרכי גישה ואווירות צפופה. מטרת העל היא לקצר את זמן ההגעה לכל חולה או נזקק לפחות מ 2 דקות.

"איחוד הצלה" כשמו כן הוא. מאחד בין כל גווני החברה הישראלית. מתנדב חרדי לצד מתנדב חילוני מטפלים בשבת בנפגעי תאונת דרכים. מתנדב מתנחל לצד מתנדב מהקיבוץ רוכנים יחדיו ומנסים להחיות קשישה שהתמוטטה לאחר אירוע לב. וכל זאת באידיליה מושלמת דבקים במטרה הנעלה של הצלת חיים.
וכך מוצאים המתנדבים השונים כ"כ בדעותיהם ישובים זה ליד זה בערב גיבוש ומקשיבים האחד לרעהו. הם בוכים זה על כתפי רעהו בעת צער וחוגגים יחד בזמני שמחה.
הצלת חיים מהווה גשר מיוחד בין המתנדבים השונים תוך כדי יצירת משפחה של ממש ולקיחת אחריות חברתית הן זה אל זה והן אל המטופלים הרבים מכלל גווני הקשת של החברה הישראלית.

טלפון- 025002020

דוא"ל- info@1221.org.il

אתר אינטרנט- http://www.1221.org.il

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE