בלוג

אמהות עם מהות

03/2017

פעילות: קהילת 'אמהות עם מהות', נולדה כמיזם המשך לנשים ישראליות, חילוניות ודתיות שהשתתפו במסע JWRP ׁׁ(פרוייקט המביא נשים יהודיות מרחבי העולם, המגיעות לארץ, למסע חיבור לזהות היהודית והקשר בין יהודי התפוצות והארץ).
התרוממות הרוח והאנרגיות שחוו הנשים במסע. העלו את הצורך, למנף ולהטמיע את הערכים של אחדות, חיבור, זהות ונתינה הדדית, בחברה הישראלית. ההכרות מחדש של הנשים עם: עם ישראל על גווניו השונים וערכי היהדות, הובילו את הנשים להקמת קהילת 'אמהות עם מהות'. קהילת הנשים נולדה כדי לשמור ולייצר חיבור אמיתי ושורשי בין חלקי החברה השונים בעם ישראל.
הערכים עליהם מושתת חזון הקהילה הינם: השפעה חברתית והעצמה נשית הדדית על בסיס ערכי היהדות.
במסגרת הקהילה, הנשים פועלות בשתי דרכים. הראשונה- השפעה על החברה והעתיד של עם ישראל, ע"י פעילויות ויוזמות חברתיות ייחודיות למען החברה בארץ ולמען הקהילה היהודית בתפוצות. השניה- חברות הקהילה פועלות יחדיו להעצים ולהעשיר אחת עולמה של חברתה.
קהילה זו שנולדה לפני כשלוש שנים, מונה מאות חברות מרחבי הארץ וממשיכה לגדול ללא הרף. הנשים מייצרות לאורך השנה פעילויות שונות של חיבור ונתינה, באזורי מגוריהן. לדוגמא: פרוייקט משלוח מנות ארצי לנזקק ולאחר, הפעלת פעילויות לקהל הרחב בפרוייקט 'השבת העולמית' ב-100 מוקדים ברחבי הארץ, ופעילויות התנדבות קהילתית שונות ומגוונות.
הקהילה מפעילה מרכזי למידה של ערכי היהדות והעצמה אישית, מתקיימים סופ"שים של העצמה ולמידה, מסעות לאמהות ובנות בת מצווה מהארץ מחו"ל ועוד… בנוסף מתקיימות תכניות וארועים שונים לאורך השנה, לחברות הקהילה ומשפחותיהן. תכניות המייצרות חיבור והזדהות עם ערכי היהדות והשורשים שלנו כעם.

טלפון:052-4231419

דואר אלקטרוני: skaufman@mwm.org.il

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE