בלוג

בי קיינד וורלד

04/2017

מטרות הארגון:

BKind היא קבוצה של אנשים שלקחה על עצמה את האתגר ליצור את המציאות שבה היו רוצים לחיות – חברה חיובית, אכפתית ונדיבה בין אנשים.

מטרת הארגון היא לעודד עשייה חיובית, אכפתית ונדיבה בין אנשים דרך חיבורים של עשייה חיובית מתוך תפיסה, שאנחנו סכום ההתנסויות שלנו ושבלמידה מתוך התנסות יש חלחול לסדקי הנפש.

הצורך שהארגון עלה עליו, הוא בתכנים חינוכיים משמעותיים, שמצליחים לדבר לבני הנוער ולקהלי יעד נוספים ושמעודדים עשייה חיובית אכפתית ונדיבה אחד כלפי השני וכלפי החברה שבה אנו חיים. הארגון מפתח ומעביר הרצאות מעוררות השראה במוסדות חינוך, מקומות עבודה וקהילות. ההרצאות מניעות את המשתתפים לפעול בחיים האמיתיים וליצור את המציאות שבה הם היו רוצים לחיות. בסוף כל הרצאה המשתתפים מקבלים את כרטיסי BKind – הכרטיסים מאפשרים להתחיל שרשראות של מעשים טובים ברשת החברתית. הרשת רותמת את הכוח של חוכמת ההמונים והאינטרנט בכדי לעודד עשייה חיובית.

בארבעת חודשי הפעילות האחרונים, הארגון העביר יותר מ170 הרצאות ברחבי הארץ! עברו את ההרצאות יותר מ8000 איש! ונחשפו מעל למיליון אנשים! לתוכן חיובי ומעורר השראה. בחודש ינואר הקרוב יש עוד 30 הרצאות מתוכננות. ההרצאות עברו עד כה בעיקר בפריפריה הגאוגרפית והחברתית.

ישנן מספר סוגי הרצאות:
הרצאות למוסדות חינוך ונוער – הרצאה ייחודית וסוחפת בשיתוף התלמידים: ״וכשאני לעצמי מה אני?״ בהרצאה דנים על התרבות שבה אנו חיים, איך היא משפיעה עלינו ואיך לנו יש את היכולת לשנות אותה וליצור טרנדים חיוביים שבהם אנחנו ״עם האחר ולמען האחר״.
הרצאות מייסדים – הרצאה מעוררת השראה על המסע האישי והיזמי בדרך ליצירת BKind ואיך יש לנו את האפשרות ליצור את החברה שבה אנחנו רוצים לחיות על ידי עשייה יזמית חיובית, אכפתית ונדיבה.
הרצאות לחברות טכנולוגיות, יזמים וסטארטאפים – תובנות ואתגרים מהזווית היזמית והטכנולוגית. על המסע האישי ל-BKind ועל הפוטנציאל של היזמים באקוסיסטם הטכנולוגי-ישראלי, לשנות את המציאות ע״י בחירות קטנות. ההרצאה מועברת ע״י ה-CTO שלנו.

כרטיסי BKind והרשת החברתית:
הכרטיסים שלנו הם כלי שפיתחנו בשילוב עם הרשת החברתית. הכרטיס עובר בין אנשים יחד עם מעשים טובים ומעודד עשייה חיובית בהמשך צירפנו קישור לסרטון שממחיש את הרעיון. כדי לעודד עשייה חיובית ולחבר בין אנשים בצורה מהנה ויום יומית חיברנו את הכרטיסים לעולם הדיגיטלי. ברשת החברתית ניתן לעקוב אחר הכרטיסים והסיפורים שמלווים אותם.

קיימנו מפגש עם קהילת התומכים לפני מספר חודשים בקפה שפירא בשכונה בדרום תל אביב. מיקום המפגש היה מתוך כוונה להפגיש עם המציאות המתעוררת בשכונה.
לאורך כל הדרך BKind מתברכת באנשים ערכיים שרואים בעשייה שלהם שליחות. כולם משלבים ידיים כדי ליצור מציאות אחרת, מתוך הבנה שיש כאן מענה לחסך חינוכי ותרבותי עמוק.

טלפון – 0545965022

דוא"ל – bkindiscool@bkind.world

אתר אינטרנט – http://www.bkind.world

 

 

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE