בלוג

המרכז לטניס בישראל

03/2017

מטרות הארגון:

המרכז לטניס בישראל שוקד בארבעת העשורים האחרונים על העצמת התפתחותם החברתית, הפסיכולוגית והפיזית של ילדי ישראל בעזרת פעילות ספורטיבית. המרכז מעניק סביבה בריאה ותומכת לילדים מכל שכבות האוכלוסייה, מחנך לערכי שיתוף פעולה, עצמאות, מצוינות והתמדה, ומספק לכל ילד וילדה כר פורה למיצוי יכולותיהם האישיות. אין זה מקרי שבדרך להשגת מטרותיו, טיפח המרכז דורות של שחקני טניס מן השורה הראשונה. החלום עוד פועם בלב העשייה והמרכז מבקש להגיע לכמה שיותר ילדים, לצמצם פערים בקרב האוכולוסייה, ולהקנות מיומנויות מנהיגות לדור הבא של ילדי ישראל.

על מנת לממש את שאיפות הארגון, הקים המרכז לטניס בישראל 14 מרכזים לאורך השנים, אשר מטפלים ב-20,000 ילדים ובני נוער מדי שבוע. רוב המרכזים ממוקמים סמוך לשכונות מצוקה או בעיירות פיתוח ברחבי הארץ. כל ילד בישראל אשר מצטרף לאחד המרכזים מקבל את ההזדמנות לשחק טניס, ללמוד, ליהנות, להצליח ולהביא גאווה לאומית, כל זאת תוך הבטחה ששום פער כלכלי, חברתי או עדתי יעמוד לו לרועץ. השליחות של המרכז: להעניק לכל ילד בישראל – ללא הבדל רקע, דת, או יכולת גופנית – את ההזדמנות ללמוד את משחק החיים דרך משחק הטניס. עד היום זכו הילדים למלגות חלקיות / מלאות מהמרכז לטניס בישראל בשווי מצטבר של מעל ל- 60 מיליון ש"ח, תודות לתרומות שנאספו מחוג ידידי המרכז ברחבי העולם. המרכז פועל ליזום ולטפח תוכניות למען הקהילה ולהמשיך לייצר ולקדם את אלופי הטניס הבאים של ישראל ברמה בינלאומית.

המרכז לטניס בישראל פועל מהיווסדו בשיתוף פעולה מלא עם הגופים העירוניים במטרה לשפר את איכות חיי הקהילה והקים לאורך השנים יותר מחמישים תוכניות קהילתיות אותן הוא מממן במלואן. תוכניות כדוגמת תוכנית "חבק" לנוער בסיכון, כחלק מהתכנית הלאומית לילדים בסיכון, תוכניות לנוער עולה, מגוון תוכניות לבעלי צרכים מיוחדים (לקויות פיזיות ו/או שכליות), תוכניות לקידום חיים משותפים ודו-קיום, תוכניות לגיל הרך לתנועה ואורך חיים בריא וזאת לצד תכניות טניס מתקדמות לשחקנים תחרותיים וקידום הטניס הישראלי לרמה הבינלאומית.

לאור פעילות זו והיקף המתחנכים במרכז מאז הקמתו (מעל ל-400,000), המרכז הוא אחד מגופי הספורט החינוכי הגדולים בישראל ואחד מארגוני הרווחה הגדולים ביותר בישראל.

המרכז הצמיח לאורך השנים את אלופי הטניס הגדולים של ישראל שהם דוגמא ומופת לערכי המצוינות והציונות, וביניהם: עמוס מנסדורף, שחר פאר, אנה סמשנובה, אנדי רם ויוני ארליך ועוד רבים.

מטרתנו, להעניק מידי שבוע לאלפי הילדים, הנוער והמבוגרים המתאמנים אצלנו בכל הארץ את ההזדמנות לחלום – ולהגשים; בין אם להיות אלופים בינלאומיים בטניס או פשוט להיות אלופים בדרכם האישית והעצמאית. תשוקת הילדים לספורט ודמותו רבת ההשפעה של המאמן, הופכות את מגרש הטניס לכלי חינוכי משמעותי. מאמני מרכז הטניס בישראל לדורותיהם פעלו נמרצות לחבר ולאחד בין האוכלוסיות השונות והמגוונות של ישראל, דרך פעילות ספורטיבית משותפת, תוך הקניית ערכים של כבוד הדדי, סובלנות, התמדה, שאפתנות וחתירה למצוינות. ערכים אשר הם מיישמים בחייהם האישיים והמקצועיים, גם מחוץ למגרש.

טלפון- 036456602

אימייל- nirz@tennis.org.il

אתר- http://www.tennis.org.il/

 

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE