בלוג

לשכת "עלומים" 58 של בונים חופשיים

03/2017

יעדי הארגון :

לשכת "עלומים" היא גוף של בונים חופשיים, הפועל תחת חסותה של "הלשכה הגדולה למדינת ישראל של בונים חופשיים". לשכת "עלומים" כדי לתת כר פעולה לבניהם של בונים חופשים וגם לאנשים אחרים מצטרפים מכל הקשת החברתית . הלשכה מונה כ-30 אחים פעילים. לשכת "עלומים" נקראת "לשכת צעירי הבונים החופשים".
אחי הלשכה מלבד עיסוקם בפעילות מסונית, מוסרית, רעיונית ופילוסופית ענפה, עסוקים גם בפעולות צדקה ועזרה לקהילה. משפחת "עלומים" מקפידה מאוד על פעילות חברתית ענפה, המשתפת את בנות זוגם ובני משפחתם של האחים. לאחר הטקס הקבוע שנערך אחת לחודש, נפגשים האחים ובנות זוגם ואורחיהם לארוחת ערב ולהרצאה בנושאי חברה מגוונים. אירועים אלו מכונים "שולחן לבן". כמו כן, הלשכה עורכת מדי חודש ערבי אחווה ומסיבות בבתי האחים, וכן טיולים משותפים בארץ ומחוצה לה. מטרותיהם של אירועים אלו לחזק את קשרי האחווה בין משפחות האחים, ולתת הזדמנות לאנשים שאינם בונים חופשיים , לתהות על קנקנה של הקבוצה ולהפך.

לשכת "עלומים" חורתת על דגלה את הנתינה החברתית בתרומה מעשית במסגרות קהילתיות שונות, כגון: בתי ספר, בתי חולים, אימוץ "כפר ילדים" של ילדים במצוקה, עזרה לקשישים, ארגון חבילות מזון ועוד הרבה פעילויות נוספות הצצות כמענה לחשיפה של אחי הלשכה למצוקות המתעוררות מעת לעת.

טלפון: 052-6420980

דוא"ל : alumim58@gmail.com

 

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE