בלוג

קהילות שרות פיוט וניגון (ע"ר)

03/2017

מטרות הארגון:

מטרותינו בארגון קהילות שרות – פיוט וניגון: לחשוף, להציג וללמד את מגוון מסורות הפיוט של כלל עם ישראל, לקהלים מגוונים ביחד: נשים וגברים, חילונים, דתיים, חרדים ומסורתיים, בני עדות וזרמים שונים, צעירים ומבוגרים.
באמצעות היכולת הטמונה בפיוט לרבדיו, טקסט, מוסיקה ורעיון אנו שואפים ליצור חוויה יהודית ידידותית, ולגישור בין העולמות השונים המרכיבים את החברה הישראלית.
לאפשר יצירת דיאלוג מפרה ומאחד ביניהם, דרך מדרש פיוט ושירה משותפים. לתרום ליצירת שפה משותפת שתיבנה על רובדי התרבות היהודית. לחזק את הממד הקהילתי על ידי יצירת מרחב המאפשר פתיחות, הקשבה, סבלנות וכבוד הדדי. לפתוח שער המושתת על איכות ורגש אל עולם המסורת והמקורות היהודיים.
קהילות שרות ממובילי רנסנס הפיוט והבאתו אל מרכז ההוויה של התרבות הישראלית במגוון דרכים: 1. הקמת והפעלת קהילות שרות הטרוגניות ביותר מכל בחינה ברחבי הארץ על בסיס שבועי קבוע, במרכז ובפריפריה. 2. קבוצת הכשרה למנהיגות יוצאת-דופן של פייטנים חרדים ואורתודוכסים 'רגילים' ביחד עם מנחים/ות שרובם/ן חילונים 3. פעילויות לצוותי בית-ספר, מתנסי"ם, מכינות ולקהל הרחב, במיוחד לקראת חגים.
כיום אנו פועלים בשתי מסגרות עיקריות: 1. הפעלת שבע קהילות שרות בחמש ערים שונות ברחבי הארץ. 2. קיום כנסים, אירועים ופעילויות יחד עם מוסדות שונים המזמינים אותנו לשתף פעולה באירועים שקשורים לפיוט.

טלפון- 074-7800600

דוא"ל- office@kehilotsharot.org.il

אתר אינטרנט- http://kehilotsharot.org.il/%20

 

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE