בלוג

תקשובים מרכז תקשורת עסקי בע"מ

03/2017

מטרות הארגון:

תקשובים מרכז תקשורת עסקי בע"מ (להלן גם "תקשוב"), אשר הוקמה בשנת 1996, הינה חברה עסקית, פרטית, המעסיקה למעלה מ 5,000 עובדים ומתמחה בניהול מוקדי שירות במיקור חוץ. בין לקוחות תקשוב, החברות הגדולות במשק במגזר הפרטי והציבורי: שירותי בריאות כללית, קופ"ח מאוחדת, הוט, גולן טלקום, מכבי, שירות התעסוקה, משרד לביטחון פנים, הנהלת בתי המשפט, שטראוס, פרטנר, 012 סמייל ועוד. השירות ניתן דרך מוקדים טלפוניים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות במגוון ערוצי תקשורת.
אתרי הפעילות של החברה פרוסים ברחבי הארץ מהצפון ועד הדרום: כרמיאל (2 סניפים), נצרת עלית, עכו, נשר (3 סניפים), נתניה, יקום, תל אביב, הרצליה, בני ברק, אשדוד, ירושלים (2 סניפים), באר שבע, ערד, דימונה.
כחלק מהובלת סטנדרט השירות של ישראל, לתקשוב הסמכה לתקן איכות ISO 9001.
במשך 20 שנות פעילותה, תקשוב מהווה מובילת דרך בגיוון תעסוקתי ובקידום ערכים חברתיים של שוויון, אחדות, תעסוקה. חזון החברה משלב מצוינות עסקית עם גאווה ישראלית וחיבור שורשי לקהילה. תקשוב הינה ארגון המייצג את פסיפס התרבויות הישראליות ומשלב אותן בעבודה יחדיו – החברה הערבית, המגזר החרדי, עולים חדשים ועוד.
כמו כן, תקשוב שמה לה למטרה להיות ארגון מוביל ופורץ דרך בישראל בהעסקת אנשים עם מוגבלות – תקשוב מכירה בערך החברתי, הישראלי והעסקי בהעסקת עובדים אלו ומתחייבת לתרום ממשאביה לקידום תעסוקה הוגנת ונכונה של עובדים עם מוגבלות בישראל.

מתוך הצהרת הנהלה (אוגוסט 2014 ):
"תקשוב רואה עצמה כמגדלור בכל הקשור לגיוון תעסוקתי.
כל אדם ראוי וזכאי לפרנסה, ואנחנו נפלס לו דרך כדי למצוא לעצמו 'בית', להיות משמעותי ולהתפרנס בכבוד. כארגון שמהותו הוא אנשים, אנו מאמינים כי סביבה מגוונת, המקבלת בכבוד כל אדם ואשר ערה ורגישה לצרכי החלש והשונה, בהכרח נעשית טובה וחזקה יותר, מתמודדת היטב עם אתגרי היום יום ומבינה שאין דבר העומד בפני הרצון".
כפועל יוצא מכך, אנו פועלים נמרצות לטובת קידום תעסוקת אוכלוסיות הנמצאות בתת תעסוקה.
תקשוב משתפת פעולה עם כ- 150 גופים אשר מתמחים בהשמת אנשים מהאוכלוסיות הרלוונטיות במטרה להגדיל את סיכוייהם להשתלב תעסוקתית.
על מנת לעזור לאנשים מאוכלוסיות אלו להשתלב בתקשוב אנו דואגים להתאים את תהליכי הגיוס, ההכשרה והעסקה לצרכים הייחודיים של כל אחד מהם. כבר בתהליך הגיוס מתאימים את פרופיל הנציג לאופי הפעילות ולמוקד המתאימים, כך שיתנו מענה לצרכיו הייחודיים לטובת השתלבותו המוצלחת. במקרים בהם יש צורך בהכשרה מקדימה למתן מיומנויות טכנולוגיות הנדרשות לעבודה בחברה, תקשוב דואגת לכך. תנאי העסקה (כמות משמרות בחודש, משך העבודה במשמרת, מודל יעדים וכו'), סביבת העבודה, פעילויות הגיבוש והרווחה מותאמים לצרכים הייחודיים של כל אחת מהאוכלוסיות הללו. אנו דואגים לתת ליווי פרטני לאורך כל חיי העובד בארגון על מנת להקל ולעזור לו להשתלב במקום העבודה ובקהילה הארגונית.
על מנת להבטיח ליווי עובדים מאוכלוסיות אלו בצורה מותאמת, רגישה וראויה ביותר, תקשוב מעבירה הכשרות ייחודיות למנהלים. מטרת ההכשרות היא לשקף למנהלים את תרבותם וסגנונם של המגזר הרלוונטי וללמדם קודים התנהגותיים ותרבותיים. מתקיימים הערכות מצב לגבי תפקודם של העובדים במטרה לאתר קשיים ואתגרים בדרך והגשת פתרונות וערוצי טיפול.
בנוסף לכך, תקשוב מפיצה את החזון ומעמידה לרשות הקהילה העסקית את הידע והניסיון שצברה בעולם הגיוון התעסוקתי. כחלק מהפצת החזון, תקשוב מרצה בכנסים ובימי עיון ייעודיים לנושא, וכן, מארחת ארגונים שחפצים להעמיק את הידע וההיקפים של העסקה מגוונת במטרה לייעץ וללמד מניסיונה המקצועי.
תקשוב זכתה להכרה חיצונית בזכייה בפרסים כפי שמפורט בשאלון.

טלפון- 098633333

אימייל- yifatp78@gmail.com

אתר- http://www.tikshoov.co.il

 

תגובות





רוברט ואיימי בוק
דוד וסרינה קושיצקי
אירה ואינגבורג רנרט
ג'יי וג'יני שוטנשטיין
רונן הררי
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
יצירת קשר
© 2024 פרס ירושלים לאחדות ישראל
.
Website by ELILEV.ME | Design by WINSITE